ה eSIM לא עובד לי, מה עושים?
דף הבית » מידע ותמיכה » ה-eSIM לא עובד לי, מה עושים?
אם ה-eSIM לא עובד, ישנם כמה דברים שאפשר לנסות כדי לפתור את הבעיה:
- ודאו שהמכשיר שלכם תומך ב-eSIM. לא כל המכשירים תומכים ב-eSIM, לכן חשוב לוודא שהמכשיר שלך תואם לפני שמנסים להגדיר אותו.
- ודאו שאתם משתמשים בקוד QR הנכון. הקוד QR שנספק לך הוא הכרחי להגדרת ה-eSIM שלך. אם הקוד QR לא תקין או מקולקל, ה-eSIM שלך לא יעבוד.
- בדקו את הגדרות ה eSIM וודאו שנתונים בנדידה פעיל וה eSIM בסטטוס פעיל.
- בדקו שלא ניצלתם את כל נפח חבילת הגלישה >> בדיקת יתרת החבילה, במידה וחבילת הגלישה הסתיימה ניתן לבצע טעינה חוזרת ללא צורך להתקין eSIM חדש.
- ודאו שהמכשיר שלכם מעודכן. אם המכשיר שלך אינו מעודכן, ייתכן שהוא לא יוכל לתמוך ב-eSIM. בדקו את העדכונים האחרונים עבור המכשיר שלך והורידו אותם אם ישנם.
- נסו לבחור את הרשת הסלולרית באופן ידני, בדרך כלל, ניתן לעשות זאת על ידי ביצוע הפעולות הבאות:
פתחו את אפליקציית ההגדרות של המכשיר שלכם >> הקישו על "חיבורים" >> הקישו על "מנהל כרטיסי SIM" >> בחרו את ה-eSIM הפעיל >> לחצו "בחירת רשת" >> כבו מצב אוטמטי >> בחרו רשת אחרת ידנית. - בצעו כיבוי והדלקה של ה eSIM, אין לבצע מחיקה של ה eSIM במידה ותמחקו אותו לא ניתן יהיה להגדיר אותו מחדש.
- אם ניסיתם את כל השלבים הקודמים וה-eSIM שלכם עדיין לא עובד, פנו לשירות הלקוחות שלנו לקבלת סיוע.