ה eSIM לא עובד לי, מה עושים?
דף הבית » מידע ותמיכה » ה-eSIM לא עובד לי, מה עושים?
אם ה-eSIM לא עובד, ישנם כמה דברים שאפשר לנסות כדי לפתור את הבעיה:
- ודאו שהמכשיר שלכם תומך ב-eSIM. לא כל המכשירים תומכים ב-eSIM, לכן חשוב לוודא שהמכשיר שלך תואם לפני שמנסים להגדיר אותו.
- ודאו שאתם משתמשים בקוד QR הנכון. הקוד QR שנספק לך הוא הכרחי להגדרת ה-eSIM שלך. אם הקוד QR לא תקין או מקולקל, ה-eSIM שלך לא יעבוד.
- בדקו את הגדרות ה eSIM וודאו שנתונים בנדידה פעיל בסטטוס פעיל.
- ודאו שהמכשיר שלכם מעודכן. אם המכשיר שלך אינו מעודכן, ייתכן שהוא לא יוכל לתמוך ב-eSIM. בדקו את העדכונים האחרונים עבור המכשיר שלך והורידו אותם אם ישנם.
- נסו להגדיר את ה-eSIM מחדש. אם ניסיתם את כל השלבים הקודמים וה-eSIM שלך עדיין לא עובד, נסו להגדיר אותו מחדש. בדרך כלל, ניתן לעשות זאת על ידי ביצוע הפעולות הבאות:
פתחו את אפליקציית ההגדרות של המכשיר שלכם >> הקישו על "חיבורים" >> הקישו על "מנהל כרטיסי SIM" >> בחרו את ה-eSIM שברצונכם להגדיר מחדש >> הקישו על "הסר" >> בצעו את ההוראות שעל המסך כדי להגדיר את ה-eSIM מחדש. - אם ניסיתם את כל השלבים הקודמים וה-eSIM שלכם עדיין לא עובד, פנו לשירות הלקוחות שלנו לקבלת סיוע.